Konsten att spendera pengar

Det finns alltid någonting man behöver. Alltid.
Oavsett hur mycket man köper (nästan) så kommer det snart någonting nytt man behöver.

Jag är en sådan människa som alltid behöver saker. Det är inte för att jag är matrealistisk, jag tycker helt enkelt om att gå över till nästa sak man måste fixa med en gång.
Just nu behöver jag, bland annat, en byrå. För min nuvarande är crap.
Jag har dock ingen lust alls att köpa en, så jag funderar istället på en sådan Canon Prixma MP490, en kombinerad scanner och fotoutskrivare. För jag är så trött på att inte kunna få in mina teckningar i datorn, och köper jag en scanner, kan jag lika gärna köpa en kombinerad med skrivare/fotoskrivarfunktion med.
Den är i alla fall jättefin. Kan skriva ut i en hel massa storlekar, på fotopapper, är kompatibel med Windows 7 (vilket inte allt är, ännu). Den är inte så extremt dyr, heller.

Så då återstår bara frågan om den får plats på hyllan åvanför datorn, för jag har ingen annan stans i rummet som den kan stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0