Jag äro en materialistisk jävel

Jag har irrat runt i säkert 50 olika affärer i tusen dagar och en natt (läs: sju timmar). Jag har firat faktumet att jag inte har några skulder som behöver betalas på denna månaden genom att genast köpa upp alla mina pengar i alla fall (: Dels för att det är mycket trevligt att köpa fina saker, och dels för att försvåra godis-inköp. Tanken är att jag inte ska äta något godis under de två månader som är kvar till min födelsedag. Buhhä!

Klicka för större bilder.

Bilder ovan är elakt stulna från H&M's hemsida.


Dessa bilder är inte stulna alls.

Typiskt mig att redigera hälften av bilderna och sedan komma på att det finns ett bättre och lättare sätt att göra det på xD Jag hade skoj i alla fall :P


För en mer detaljerad lista av dagens inköp klicka här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0