Crazy pic + worthless rant about my day



Hej Screamsigns :)

Min dag har varit bra, trots att jag vaknade tjugo minuter innan jag skulle gå till bussen och därmed missade frukosten. Gött att ha två monsterlektioner innan lunch då :P Men jag klarade mig rätt bra med bara några få irritationsmoment.

Sånglektionen var riktigt kul idag. Det var inte alls som förra veckan då jag nästan funderade på att byta till piano istället. Även om det sångmässigt gick långt ifrån perfekt så kände jag att jag verkligen fick ut något av det och kände mig mer bekväm med läraren.

Textkommunikationen var rätt tråkig, för att vara ärlig. Fast det var mest för att Sofi och Hannah inte var där. Vi gick igenom slangord och synonymer och skulle jobba i grupper. Som tur är går en i min klass i text också, så det var rätt lugnt... Men jag saknade er :/

Förresten saknar jag att läsa en riktigt bra bok.. Jag har inte läst för skojs skull på någon månad, så bokmalen i mig verkligen suktar efter något kul att läsa, haha. Jag tror att jag ska få tag på Misery av Steven King. Vi har läst ett utdrag ur den boken på engelskan, så jag blev lite sugen. Jag har ju faktiskt inte läst någon av hans böcker än, vilket borde vara straffbart...

Anywayz, signing off now :) Krya på er alla sjuklingar!

/Freeny

Kommentarer
> ML

Filmen baserad på den boken (misery) e sjuuuk :D

Datum: 2010-08-25 Klockan: 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0