Gott nytt år!! (Freeny & Hannah collides)

Hej, alla fina screamsigns!
 
Igår firade jag och Hannah nyår tillsammans med Emelie och Sebbe hos dem. Vi åt middag och fick god efterätt. Sen spelade vi lite spel och jag och Hannah förlorade på allt vi körde. Vi hade inga egna raketer på tolvslaget, men det var så jävla coolt att se alla andras! :)
 
Hannah och jag åkte hem till mig vid tjugo över två på natten, och även om vi var rätt trötta redan på bussen tyckte vi att det var en bra idé att ligga vakna och prata fram till klockan sju på morgonen. Antar att vi hade mycket catching up to do? Eller nåt. Meeen så får det bli ibland! (vi känner oss som döden just nu)
 
Första dagen på 2013 ska vi spendera med att kolla på TV-serier och sånt för vi har a license to chill.
 
And a license to eat dill.
 
And a license to drink camomill.
 
And a license to thrill.
 
And a license to lean against a windowsill.
 
And a license to walk up a hill.
 
And a license to be still.
 
And a license to be ill.
 
And a license to improve a skill.
 
And a license to eat a pill.
 
And a license to take an advil.
 
And a license to look at a windmill.
 
And a license to call you Jill.
 
And a license to watch dr Phil.
 
And a license to pay a bill.
 
(^första inside-joke av 2013 och det där är knappt hälften av alla vi kom på igår HAHA fy fan vad tråkiga vi är XD)
 
/Frida & Hannah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0