Hana's going bananas

Samarbete med frisörer - fotouppgift ^^* Bilderna ser mycket mörkare ut här hemma på min skärm, hoppas de ser ok ut på alla andra skärmar.

 

Temat är färg, och vi valde militärgrönt. Så modellen (EvilPlasticBrownBananaHanaHamsterPhone-Hannah) har fått vara en tuff men snygg militär omgiven av grönt och lite rött (:

 

Styling skötte de duktiga frisörereleverna Martina Milton och Rebecka Holm. Foto - jag. Fotoassistent - Nenne. (Jag o Nenne turades om (: vänta tills ni får se Nennes bilder, de är bajcoola)

 

Jag har försökt skriva en mening ett litet tag nu men får inte riktigt sagt det jag vill xD Jättehäftigt! Jätteroligt! Jätteduktiga frisörmänniskor! Jättefluffigt!

 


Kommentarer
> h

får nästan göra en censur på andra bilden xD my boobies!!! jeez. D: hahaha

Datum: 2011-03-17 Klockan: 22:20:38
> Mumin

Älskar den tredje bilden, men bilden verkar vara mer som en amazon-imitation än en militär.

Datum: 2011-03-20 Klockan: 00:56:39
> Freeny

awesome! älskar speciellt sista bilden!

Datum: 2011-03-20 Klockan: 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0