Freenys Jullov

Hej Screamsigns! Vi har blivit riktigt dåliga på att blogga över jul... Men nu ska jag försöka att skärpa till mig x) Trots att "blogga mer" inte var ett av mina nyårslöften, direkt.

Julen har varit bra. Jag tillbringade den hemma hos mina kusiner. Jag fick det jag önskat mig: konsertbiljetter och pengar. Haha. Men lite utöver det, också... Som till exempel choklad och en halsduk. Mums. Fast halsduken har jag inte smakat på än.
Nyår var minst lika kul. Hannah och Yuki kom över. Jag lagade (läs: värmde) middag och även där utbyttes några julklappar. Natten bestod av att äta, spela monopol i fem timmar (Hannah vann, grr) och att se på film. Och just det, vi gick ut och skålade under tolvslaget. Hannah och Yuki fotade medan hela himlen exploderade.

Resten av lovet.. Ja, jag har verkligen vilat. Det är det vi kan kalla att stanna hemma vid datorn, i alla fall. Men jag har fått skrivit en hel del, vilket jag inte gjort utanför skolan på länge.
Läxorna har fått vänta tills helgen innan skolan börjar som väntat, haha. :) Men nu tar jag tag i dem!!!

Förresten, Nenne, vi väntar på en redogörelse över din Egypten-resa ^^

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0