Moviesick

Vad gör man när man ligger hemma och är sjuk?
-Jo, man tittar på film!

Dessa hann jag titta på idag;

Marie Antionette

Härlig början på dagen. Massa pastelliga färger och fantastiska kostymer. Hela filmen var som en bakelse. Mys.

 

Sedan fortsatte jag kostymdrame-temat med;

The other Boleyn girl

Här har vi intriger, folk. Avundsjuka och fördärv. En tidsperiod som jag själv inte är så insatt i, så det var intressant! (Notera Ugly-Betty-halsbandet på Anne Boleyn aka. Natalie Portman.)

 

Sedan var det dags för;

Young Victoria

Så fin! Är lite småkär i prins Albert just nu.

 

Sedan bröt jag temat och tittade på;

 

Brothers

Denna filmen var inte riktigt som jag förväntade mig. Jag hade trott att det skulle bli värsta kärlekstriangeln, ungefär som i Pearl Harbour, men jag blev aningen besviken. Men Jake Gyllenhaal liksom... Ehee.

 

Anyway, jag ska nog avsluta dagen med att titta på senaste avsnittet av vampire diaries. Imorgon skall jag jobba, snorig näsa till trots, och börjar klockan 8! Sedan blir det 10 & 1/2 timmars jobb...


Kommentarer
> Freeny

Brothers är så sjukt bra..

Datum: 2011-02-27 Klockan: 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0