Drunken Lullabies

Skall någon kommande dag rensa min garderob tror jag. Jag har sjukt dålig koll på vad som faktiskt gömmer sig där inne....
Är sjukt sugen på att pimpa lite kläder, haha. Har faktiskt redan lite tankar på vad jag kan hitta på! ^^

We'll see, we'll see. För tillfället har jag sjukt stor lust att bara fylla hela den fina och stoooora koppen som jag fick av Hannah i julklapp med varm choklad. Men risken är ju en aning stor att jag inte kommer att somna. Och har inte heller särskilt stor lust att gå ner till köket och greja nu. Det får vänta tills en annan dag!

...

Kommentarer
> Yuki

inte rensa :O that word brakes my ♥

Datum: 2011-02-13 Klockan: 02:32:18
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0