Yuki är flyttad på

Jaha, då var jag en Sala-bo. Jag var nog nästan den första som flyttade in, två dagar innan den officiella inflyttningstiden :P I fredags flyttade jag in mina alldeles för många saker i rummet och igår släppte mor och syster av mig på riktigt. Så en hel natt har jag bott själv ^^* MEn jag fick likförbannat inte sova hur länge jag ville, för tidigt på morgonen ringde mor min och tyckte det va en bra idé att väcka mig.

Det är fint här! Det är gammaldags hus och föntäner och grejer. Ett jättetrevligt bibliotek med trevliga böcker om t.ex. foto. Längtar liite tills jag får lov att låna dem.

Närmsta affär ligger 5,5 km bort. Sala centrum ligger nästan 2 mil bort om ryktena stämmer. Jag har hört allt från 8-11-20 :P jaja, det blir att cykla till affären, och ta bussen till centrum.

Jag har pratat med en del trevliga folk. Jag stortrivs samtidigt som jag är livrädd typ, fast på ett bra sätt ^^* Jag tror jag kommer trivas här. Det kommer lite bilder om ett tag, men hittills har jag fotat mest med den analoga.

Nu ska jag sova! Frukost klockan 7.30 imorgon :P

Kommentarer
> Ne

längtar efter biilder! :3

Datum: 2011-08-22 Klockan: 10:45:17
> Freeny

Kul att höra från dig! :D verkar som du har det bra ^^* we all miss you <3

Datum: 2011-08-23 Klockan: 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0