Sommarinlägget yeeahhh



Jag hade tänkt redogöra lite över min sommar. Den här sommaren har varit väldigt annorlunda mot mina senaste tre, fyra somrar. Jag har nämligen inte gått på en enda festival, eller varit i Malmö. I och för sig så ska jag och Hannah dra oss ner till Malmöfestivalen den 22:a Augusti, men det räknas inte för då har jag redan börjat skolan igen (hahaha shoot me?)

Skolan börjar den 16:e, men det känns inte som om jag har haft sommarlov. Kanske för att jag har haft så lite att göra.. Hur som helst så ser jag fram emot att träffa HELA Fika Family (den här gången måste det vara alla, okej? Jag saknar Elin och Nenne och dessutom behöver vi en ny bild till vår header, haha..) i helgen, och dessutom kommer det bli en hel del bad den resterande delen av sommaren :3.


I'll be this sad if I don't get to see all of you again :(
Btw I've dyed my hair :3

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0