sterd, not shaken

Nehe, bilden ville inte hamna där den skulle va.. :P Jag gav upp.

Jag säger till mig själv minst en gång om dagen att jag bara ska in och skriva ett inlägg här.. "Kom igen nu Yuki! Du kan skriva om det där, och det där! Du vet att du viill.." Varför det inte har blivit av är ett av världens många olösbara gåtor.

Men idag hände det. Idag, när jag har ätit hela dagen. Påskfirande = mormors påskbord = mätt i fem dagar (ah nästan).  Sen skyndade jag och syrran iväg på Red riding hood. Den va helt ok :) inte riktigt som jag trodde den skulle vara. Det va bra. Väldigt mycket som väldigt många andra filmer, men många sagofilmer blir det så med.

Just nu är det så himla mycket som händer. Syster (som bor i Eskilstuna) är här, så man ska vara social. Läxan skulle bli klar denna veckan, men programmet jag ska jobba i vill inte spara det jag gör (nån timmes arbete försvann häromdagen - underbart!). Sen ska foton till folkhögskoleansökningar vara tagna nu, samtidigt som jag har vanliga fotouppgifter som stjäl min uppmärksamhet.

Och för att liksomj hjälpa mig på traven med att orka allt detta har pollen börjar dyka upp. När jag börjar äta tabletter och så blir jag trött efter bara ett par timmar vissa dagar, även om jag sover hur mycket som helst.

Men jag ska inte klaga. För egentligen så trivs jag ju med att ha mycket att göra. Det finns inget annat att göra än att få det att fungera :P

Mycket text, ingen fin bild :O Next time I'll try better. Nu ska jag sova ^^* Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0