It rains!

Idag var sannerligen en underbart lagom skoldag. Började 9.20, hade psykologi, åt lunch, kollade i trevliga affärer, hälsade på gosiga tröjor och vackra små smycken, slängde ögonen en andra gång på plånboken jag ska köpa inom kort, åkte hem och var hemma innan 13.00.

Jag har ett par saker som inte får lov att försvinna förrän jag köpt dem om 18, or so, dagar. Jag lliite hatar Nenne för att hon tog med mig till affären med de fina sakerna när jag inte har pengar. Men kanske var det en bra sak. Jag borde gå och kolla i affärer och ojja mig över alla söta saker, sedan gå hem och planera och fundera för att sedan kunna göra kloka köp. Så när jag har pengar ska jag gå in, ta, betala och sedan springa därifrån innan jag ser alla andra saker xD

Oh well. Resten av dagen ska spenderas med läxgörande, städande och redigerande av bilder. Jag ska också springa bort och simma en stund. Frågan är om det är bäst att göra det nu eller ikväll... När är det minst folk?

Nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg med bara text. Därför:



Bai!


Update! Jag borde nog ha satt någon smiley efter det där om att Nenne va elak. Istället för en fisk med en gång.

Så nu eftersom både jag och Nenne egentligen är snällisar vill jag bara påpeka att Näniphär är den sötaste och snällaste Näniphär jag någonsin mött och att jag aldrig någonsin har eller kommer att mena att hon är en elak påni.

Kommentarer
> chibi

vad var det för affär?

Datum: 2010-09-07 Klockan: 14:08:37
> Yuki

gina trikÅ - gosiga tröjor och vackra smycken

monki - plånkan :)

Datum: 2010-09-07 Klockan: 15:10:24
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Freeny

omg yuquanda oh no yeh di'iiintttt...

Datum: 2010-09-07 Klockan: 17:08:37
URL: http://freeny.blogg.se/
> Ne

I vilket fall så sa jag inte att dina inlägg var tråkiga heller. You still make me sound bad! :(

Datum: 2010-09-07 Klockan: 21:30:57
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0