Farewell zero

Det är för tillfället tre dagar sedan jag drack zero. Från ett dagligt intag av minst en halvliter i ett drygt år är jag nu koffeinfri, mer eller mindre.
Tycker jag är lite lagom duktig i alla fall.

I övrigt har jag spenderat dagen med att i princip göra klart hela livskompassen-uppgiften. Och irriterat mig till döds på inte bara frågorna, utan frågeformuleringen.
"Vad händer efter att vi dör?"
Seriöst, hur fan skall jag veta det? Hade hon skrivit "Vad tror du händer efter att vi dör?" hade jag kunnat gissa lite i alla fall. Och hon har använt samma formulering på i princip alla frågor, och som ett grammatk-freak har jag lust att bara lämna in ett papper med svaret "Jag vet inte" eftersom hon frågar efter fakta, inte personliga idéer eller åsikter.

Ja, jag är kinkig. Kan ha med cola-avvänjningen att göra.

Dessutom har jag levlat min hunter till level 20. Samma hunter som skapades för nån dag sedan av ren tristess.
Jag känner att jag har all rätt att prata om mitt fina WoW-ande, som Fika-skarans enda datorspels-geek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0