evening thoughts about cupcakes

Nu är klockan snart ett. Jag behöver ju i alla fall inte oroa mig för att sova för mycket. xD Tur att jag i alla fall har sovmorgon imorgon. Det känns liite surt att behöva gå upp när jag egentligen inte har lektioner på torsdagar. Förbannade projektarbete.

Men det är väl lika bra att vänja sig, nu när pianolektioner kommer ploppa upp varannan vecka.

Idag åkte vi alla hem till Kage-sama (Fi)! Vi åt söta cupcakes med bedårande frosting och matchande dekorering. De var underbart goda. Det blir 5 av 5 kavlar!


Smaskiga muffins plus att alla fikisar förutom en var samlade. Det händer inte ofta. Det känns knäppt att det bara är ett år kvar tills vi inte får ses såhär ofta längre. Jag saknar redan alla massa så fort jag inte träffat dem på ett litet tag. Hur ska jag överleva längre perioder?

Time to sleep!

Sweet dreams of cupcakes! ♥

Kommentarer
> Freeny

det kommer vara så jääääävla tråkigt när ni slutar :'(

Datum: 2010-09-16 Klockan: 14:59:27
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0