To buy or not to buy.... that's not the question.

Jag mötte upp Sandra förut. Jag skulle nämligen till tandläkaren under sista lektionen vilket innebar att jag inte hade någon lång håltimma. Istället gick jag och Chibi till biblioteket och lämnade böcker och sen en sväng på Nordstan.

Köpte mig en ny mössa;

Fast en svart, såklart :P

 

Näst på inköpslistan står ett par Skullcandy-hörlurar. Har nu efter snart ett år insett att det är jävligt tråkigt att lyssna på musik i ena örat. Speciellt på såna låtar där de liksom spelar olika i höger och vänster lur (alltså att man missar gitarren eller trummorna) så detta ska lösas med ett par hörlurar som inte behöver sättas i öronen! Jag är smart!


Kommentarer
> Chibi

AWESOME!!!! :3

Datum: 2010-10-04 Klockan: 21:35:06
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0