fotolektion

Jag och Nenne har precis laddat upp med choklad och dricka och är nu redo för some serious pluggande på bilblioteket. Snart kommer även Hana hit. ^^*

Men först bara måste jag lägga upp en bild från fotolektionen i tisdags.

Vi har som sagt fotat analogt, jag fotade Hannah.

När lektionen led mot sitt slut och jag precis avslutat min något överdrivna redigering på en av mina bilder började jag babbla: Ja, nu är ännu en fotolektion slut och även om jag inte fått så mycket gjort kan jag inte vara annat än nöjd med det jag åstadkommit. Det känns ändå som att, oavsett hur liten min insats var idag, har jag ändå kommit en bit på vägen och det gör att jag har lite mindre att göra nästa gång... (etc.)

Ungefär då vände sig Nenne och såg resultatet av den senaste timmen av lektionen:


Denna bild är jävligt redigerad. Hannah ser således inte alls ut såhär

 

Nenne blev nog något chockad xD Nenne skrattade åt bilden, jag skrattade åt Nennes reaktion. Och vi skrattade tills vi grät alltså xD Efter en lång jävla tråkig lektion var det precis vad som behövdes.

 

Nu måste vi sätta igång att plugga! C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0