Alldeles för tidiga mornar...

Jag har vaknat waaay för tidigt hela den här veckan. Inte fem-på-morgonen-tidigt, utan snarare tre-på-natten-tidigt.
Och givetvis kan jag inte somna om, utan känner mig jättepigg. Däremot blir man skittrött runt tio-snåret, så jag snubblar i säng med en gång jag kommer hem. Sedan vaknar man lagom i tid till middagen, somnar sedan vid elva-tolv tiden igen, och vaknar vid tre-ish.

Varje natt.

Kände mig dock oerhört duktig som gjorde japanskaläxa imorse istället för att spela spel eller titta på TV.
Så här skall för övrigt min dag se ut;

Frukost - För jag är hungrig.
Mer läxa - För att jag har sovmorgon idag.
Skola - Jag har en dryga timmes Religionskunskap idag, sen slutar jag igen. Woho!
Mer läxor - Jag skall läsa igenom TRE kapitel med japanska tills imorgon. Och göra klart en kanji-övning.
Träna - Förutsatt att jag orkar.
Ta-dah! Mer läxa! - Som jag sa, TRE kapitel. Det är inte mänskligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0