Längtar tills nästa helg :)



Hej Screamsigns!

Idag har jag varit på handledarutbildning, och usch vad långtråkigt det blev. Jag underhöll migsjälv bäst jag kunde med att klottra på ett papper, men mesta delen avled jag nästan av tristess.
Det var dock kul att sätta på sig "1.0 promille-glasögonen" och försöka gå en rak linje och sedan runt ett hörne i slutet av lektionen. Det var inte lätt, alltså ^_^
Men nu ska jag sätta upp ett mål för mig själv att nu jävlar ska jag börja gå på trafiklektionerna. For realz this time :).

Förresten saknar jag you guyz! Det var så jävla längesen vi gjorde något allihop nu :/ Men....! Nästa helg blir det Karlstad, bitchez ;)



xoxo!

Kommentarer
> Ne

Vi borde göras stuff oftare! :) Snart till Elin <3

Datum: 2010-11-20 Klockan: 00:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0