awesome day!

Jag har inget emot att börja skolan om det ska fortsätta såhär ^^* Jag har bara tre ämnen (+ projektarbetet som inte börjat än) och alla tre är ämnen jag tycker väldigt bra om. Alltså foto, eng C och psykologi. Idag började med sovmorgon och hade sedan psykologi. Sen lunch följt av foto, där vi åkte till en regnig botaniska trådgården. Som tur var slutade det regna och vi kunde ta våra panoreringsbilder (som uppgiften var).

Det var dock väldigt intressant att ta kort på alla vackra blommor istället. Vi hade inte riktigt tid att se allt, alltså inte heller fota allt vi ville. Det fanns tydligen en jättefin japansk trädgård högre upp. Så vi planerar ett besök någon annan dag samt ett besök i höst när träden blir gyllene och jag har köpt min NIKON D3000 ♥!

En av blomma-bilderna jag tog idag ^^* Klicka för större bild

 


Update: För att se resten av bilderna jag fick hem igår: klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0