Tvåtusentolv.

Det är 2012! Jag har lite svårt att greppa det. Det är liksom ett halvår sedan vi tog studenten! ETT HALVÅR! Det känns som om det var förra månaden typ. Och ett helt år har gått sedan jag med min family var i Egypten. Och det känns verkligen inte som om det var ett år sedan. Tiden går så sjukt fort, och det känns som om jag inte hänger med.
:(
Dock var väl 2011 egentligen inte någon höjdare. Det finns vissa fina stunder som glimmar till, men överlag står det ju inte precis ut. När jag blir gammal kommer jag inte sitta "jaaa... 2011...det var ett bra år!" Och sen le finurligt och längta tillbaka. Därför får vi hoppas att 2012 blir ett sådant år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0