Textkommunikationsinlägg #11



Nu är jag mitt i min MCR-vecka. Jag känner mig ovanligt pigg för att bara ha sovit i en timme, men mitt humör är en jävla rollercoster, haha. Gårdagen var amazing. Konserten var så bra att jag fick rysningar flera gånger och efteråt fick jag träffa båda gitarristerna i bandet... My Chem betyder en hel del för mig så jag är riktigt jävla lycklig.

Jag är glad att det inte är över. Imorgon ska jag till Stockholm och checka in på hotell, och dagen därefter är MCR konsert numero dos. Denna gången ska vi börja köa tre timmar tidigare än vi gjorde igår i ett ännu kallar klimat, så vi får ju se om vi överlever MEN -- Jag vet att vi kommer ha så jävla kul.

Graaavity... don't mean too much to me.
I'm who I've got to be.
These pigs are after me, after you!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0