Textkommunikationsinlägg #14



Det här är ett av mina sista textkommunikationsinlägg... Ganska sorgligt, faktiskt. Jag som trodde att jag skulle komma över 20 inlägg! Jag skyller på Hannah, Sofi och Linnéa som har distraherat mig de senaste lektionerna (och att jag faktiskt varit tvungen att jobba, kanske? *host*). Idag är ingen av dem här, då två av dem har tagit studenten och en av dem är sjuk.

På tal om studenten så känns hela gårdagen som en dimma för mig. Jag kan bara föreställa mig hur den var för er, haha. När jag vaknade imorse kändes det som om det var en vecka sen jag såg er på utspringet och senare på kvällen sitta och snacka på studentfesten. (Lägligt, hör precis ett flak åka utanför klassrummet.. FML). Hur som helst är jag inte för deppig över att jag stannar i skolan ännu ett år, tvärtom. Studenten skrämmer mig mer just nu än lockar. Till och med skolavslutningen skrämmer mig, vilket borde säga något, haha. Jag skrev upp mina resterande läxor och prov innan den här lektionen och de var fler än jag hade trott. Jag blir bara stressad av att det snart är sommarlov D:.

Men jag vet att jag kommer att bli klar med allt till slut, och då kommer jag äntligen få spendera mina kvällar hemma hos Emily och Sebbe för att kolla på film och snacka skit. Då kommer jag att gå på grillkvällar med alla Screamsigns och bada i Surtesjön med Hannah. Det blir en resa till Malmö och besök av Louise... Dessutom ska jag på Malmöfestivalen och The Ark. Då kommer den här ångesten vara long gone :)

xo /Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0