This day is sick

Idag är min första sjukdag från jobbet, ever! Det är nästan lika stort som mitt första IG i matte.

Jag har hostat och hostat sen min första dag på jobbet typ, men de senaste kvällarna/nätterna har jag hostat till jag nästan spytt liksom. Det går inte att sova då. Så dag är uppdraget att sova massa, äta massa frukt, och skriva på min packlista.

Jag inbillar mig att om jag spenderar veckor med att skriva den, så kommer inget bli glömt sen. Vi får se hur det går med det. Med den fungerar också som något slags utlopp för nervositet. Jag ser fram emot att åka så jädra mycket. Jag inser att jag halvt önskar att sommaren ska ta slut, redan innan jag har hunnit bada mer än typ tre gånger. Det är nog första gången det har hänt.

Btw så fick jag just reda på att det finns både Kappahl, Lindex och H&M(!) dit jag ska flytta. Jag drog en lättnadens suck när jag fick reda på det. And then I felt like such a girl.

Jag måste fota mer! Lucifer har fått stanna i lådan alldeles för länge nu >.< But first, time to sleep some more ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0