Change ahead



Hej, Screamsigns! Efter några veckor utan att träffa någon av er börjar vi äntligen catch up igen. Igår fikade jag tillsammans med Yuki, Nenne och Fi vilket var nice :) Det kändes som att alla hade en hel del att berätta och prata om trots att det inte har gått så lång tid sen vår grillkväll i början av juni. Imorgon ska jag träffa Hannah för första gången sen dess, och på lördag ska vi alla träffas hos Fi och fira hennes födelsedag lite i förväg :)

Som jag sagt tidigare är mitt sommarlov uneventful och mundane (nej, jag hittar inte bra ord på svenska), och det består av att städa mitt rum, spela sims, äta onyttigt, hänga med Emily och Sebbe och att spela gitarr. Trots att det inte låter som mycket är jag ganska glad över mitt oinbokade sommarlov. Jag får chansen att spendera så mycket tid som möjligt av att bara vara här i Bohus och umgås med Emily och Sebbe nu när vi kommer att skiljas åt inom kort, då vi alla ska flytta åt olika håll. Jag har kommit på migsjälv med att försöka ta in så mycket av möjligt under mina promenader från deras lägenhet till mitt hus mitt i natten, trots att jag inte tycker om att gå ute så sent. Vetskapen om att det är de sista månaderna jag kommer att göra det är tillräckligt för att få mig att uppskatta det mer.


xo /Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0