3 vuxenpoäng

Tjenare! Jag känner att jag samlat på mig hejdlöst mycket vuxenpoäng den senaste tiden. Jag har bland annat gått ut gymnasiet, och det är minsann inte illa!

Jag har sökt till skolor, jobbat och gått till arbetsförmedlingen.

Jag har fått nej från tre olika skolor som jag ville gå på, jag har fått sparken från mitt jobb och jag har missat ett möte på arbetsförmedlingen. (Vill bara förtydliga att jag fick sparken för att de inte hade råd att ha en sommarjobbare på bageriet där jag jobbade, och inte för att jag förgiftade någon.)

Nu har jag kommit in på en folkhögskola i Sala, där jag ska läsa skrivarlinje i ett år. Jag har gått till det jävla mötet på arbetsförmedlingen, fått ett jobberbjudande och ska således gå på mitt livs första arbetsintervju imorgon bitti. (Wish me luck!! Om jag får jobbet lovar jag att klippa mitt forever långa hår i den där korta frisyren som jag velat ha i många år nu.)

Jag var på IKEA häromdagen och valde ut ett par beiga saker till mitt nya rum och fan va skoj det ska bli. Jag både längtar och gör inte det, för hur roligt det än kommer bli så kommer jag sakna Göteborg och mina underbara Screamsigns ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0