"Sportlov"



Det är lov! :) Och än så länge har jag endast tillbringat det med Emily. I fredags gick vi på bio (Love & Other Drugs, rekommenderar starkt!), igår gick vi runt i stan och fikade och idag såg vi på en film hemma hos henne. Det är gött när man bor så nära varandra.

Nu jobbar hon den här veckan, så då blir det till att own up och få tag på andra vänner. Jag har tyvärr en historia-uppsats att skriva, en gehörs&musiklära-uppgift att göra, ett matteprov att plugga till, en intervju att genomföra och en bok på engelska att läsa, men sånt där tar kortare tid än man tror. Jag tror allt att jag kan klämma in kvalitetstid på lovet.

Aaaanywho. Hoppas ni har det bra. Kram på er!

xoxo

Kommentarer
> Ne

önskar att lovet vore 2 veckor. Har så mycket jag vill göra, men ingen tid att göra det på...

Datum: 2011-01-24 Klockan: 21:34:16
> Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig? :)

Datum: 2011-01-26 Klockan: 01:08:07
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0