Scary



Igår, när jag och Emily väntade på pappa på centralen, hände något skumt. Medan vi gick för att ställa oss någonstans kände jag hur någon ryckte i min väska och var på väg att gå iväg med den. Minst sagt: panik.
Turns out att det var pappa som ville skoja, men shit. Jag har aldrig ens tänkt på att något sånt skulle kunna hända mig. Efter att ha gett honom några välförtjänta slag på armen började han prata som vanligt, men jag var helt fucked up i huvudet av vad han hade gjort.

Och ja.. hahaha, saker och ting är konstiga. Jag trodde inte jag skulle reagera så på en sån grej. När pappa slutligen frågade hur det var med mig kunde jag bara säga "... Du skrämde livet ur mig! Jag började nästan gråta!" hahahah. Hello pathetic.

Hur skulle ni reagerat om någon försökte stjäla er väska? XD

xoxo

Kommentarer
> Rebecca

Jag hade dött. Right there and then :O

Datum: 2011-01-31 Klockan: 01:46:50
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0