Hannah + cam = ..........

HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Här sitter jag med min kudde
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Inte kul att va sjuk!
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Men mysigt med kudde!!
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Sminkade mig förut, hade tråkigt. Det blev fint.
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Lever på juice, mmmhmmhm. Stirrar.
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Halstabletter med. Sätter inte i halsen på bilden, försöker demonstrera mitt halsont. Lyckas jag? haha
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Är supersocial såhär en onsdagkväll. Folk ringer och smsar och försöker få kontakt med mig hej vilt. Allt är som vanligt med andra ord. Eller så ljuger jag. Man vet aldrig.
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Tog en tupplur. ZZzzZZzzzZZZ
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Fryser, brbrbrbbrbrbrrr.
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Fortfarande tummen ner att va sjuk än så länge
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Såg en tjockis och skrattade lite
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Insåg att det var mig själv i kameran jag såg
HANNAHWEBCAMWEIRDNESS-11
Bye now!


Kommentarer
> Freeny

asså XD HAHAH u're amazing, gurl. amazing.

Datum: 2011-01-27 Klockan: 00:06:13
> Neni

HAHAHAHAHA xD bästa inlägget EVER!! klockrent.

Datum: 2011-01-27 Klockan: 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0