Tezt


Gör samma som Nenni. Just because I'm bored... Sunday bloody sundayyy...

Namn: Frida
Piercingar: Nope!
Tatueringar: Nope!
Längd: 165 cm.. Eller lite längre. Not sure.
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Näe.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, fast inte än.. jag vill bara att tiden ska gå snabbare.
Tänker du på självmord: Never.
Dricker du alkohol: Sällan
Använder du droger: Nej
Röker du:
nej
Vilket shampoo använder du: Just nu är det.. Jag vet inte vad märket är, haha! Men något min mamma köpt.
Vilken parfym använder du: Yves Rocher Coconut Scent!
Vad är du rädd för: Att välja fel efter gymnasiet.. Eller att helt enkelt inte orka med högskola/unversitetet.
Gillar du att tvätta: Det är väl inget speciellt.. Eller hur man nu ska säga haha. Skönt med rena kläder?
Gillar du berg- och dalbana: Yeah! Längesen jag åkte en nu.

 

"Random pic to make post more interesting" haha oh nenni..

SENASTE..
Film du hyrde:
Hmm... Remember Me och.. någon dålig humorfilm haha.
Film du köpte: Tror det var Dead Poet Society.
Låten du lyssnade på: Bad Romance - Lady Gaga.
Låten du hade på hjärnan: Raise Your Glass - Pink.
Personen du ringde: Emily kanske?
Tv program du tittade på:
Jag kollar sällan på TV.. men program.. Glee?
Personen du tänkte på: Nenne, för att jag läser hennes svar as I go along haha.

 

Haha, fattar inte varför jag inte lagt upp den här bilden tidigare... Paris 26/6


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Naah.
Gråtit över en flicka:
Naah.
Varit i slagsmål:
Med syrran? haha
Blivit arresterad: Nope

ANTAL..
Gånger du varit kär:
None
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte riktigt, aldrig på grund av kärlek iaf.
Hjärtan brustit på grund av dig: Aldrig, vad jag vet.
Tjejer du kysst: I can't count that high!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En? haha "Grattis Frida 14 år!"
Ärr du har på kroppen: För många

SENASTE..
Bok du läste:
The Fifth Child av... some english lady.
Personen du fick mail av: Facebook? haha idk
Personen du fick brev av: Louise, skulle jag tro
Personen du fick sms av: Emily
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår?
Saken du köpte: Köpte väl... just det, naturgodis i fredags.

På Hannahs 18-årsdag :)

Vad har du gjort idag: Börjat tvätta.. städat rummet lite (Aka, tagit in mina kläder i garderoben)
Var det kul: Hahahah
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar, men vanligtvis mellan 6 och 7.
Gillar du att slåss: Haha, ofc.
Vad ska du göra idag: Chillaaa
Är du seriös: När jag behöver vara det, ja.
Vad är du allergisk mot: Nuttin! haha älskar den stavningen.

Var har du ont: Ingenstans x)
Använder du hårspray: Nope
Kan du stå på händer: Haha nä :/
Favorit serie: Gillar många, men Glee just nu :)

 

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Bright Eyes... gillar en låt med dem haha.
Salt eller socker: Beror på
Gillar du ketchup: jorå
Är du glad nu: Jao, guess so.
Var du glad igår: Ja, min syster fyllde ju år :) Och da Billysperience fyllde också år! haha, en mycket speciell dag.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nä, men min mamma brukar jobba på sjukhus.
Vad dansar du till: Musik!
Stockholm är: fyllt med memoriiieees.
Göteborg är: bäst X)
Kan du sjunga: Nej, men jag gör det gärna!
Mer värt än guld: Familj & vänner :)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti all the way!
Ett land jag helst vill besöka: USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0