Trevlig lördag

Idag har jag haft en mycket trevlig dag ^^*

Min barndomsvän Sandra kom hit och vi bytte julklappar (lite försenat :P). Sedan gav vi oss ut på en fotopromenix i solskenet ♥

Sen provade jag att göra egen vaniljglass (recept). Underbart ♥ Åt den till brorsans mycket okladdiga kladdkakemuffins (de va knapriga men smaskiga :P).

Sedan spenderade jag ett par timmar med att undvika melodifestivalen framför datorn spelandes sims 3.

Och nu sitter jag här och redigerar dagens bilder innan det är dags att sova.

Dagens favvobilder:

En bild som Sandra tog på mig (:

En mycket trevlig bild jag lyckades ta på vägen hem från Sandra sen.

 

Guten nacht ^^*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0