tjoff

Jag har just varit utomhus och fotat månen, igen. Precis som för en vecka sen, så om en vecka får jag göra det igen så kan jag nog sätta ihop de tre till en häftig bild :D

Idag hade jag en mycket dålig start på dagen. Ungefär tre timmar innan jag skulle gå upp vaknade jag av att någon höll på att dela mitt huvud precis såhär: där, där och så halvvägs där.

I just felt like sharing xD

Imorgon ska jag och Näniphär leta lila igelkottar i slottskogen. Egentligen skulle Hana också hjälpt till, men hon har redan en i halsen, så hon behöver ju inte leta :) Hoppas att den försvinner snart dock. För i folks halsar kan man ju inte ta kort... :( Dessutom måste det ju vara hemskt obehagligt att ha den där :C

Jag ska be till vädergudarna imorgon så att alla ni stackars sjuklingar blir friska snart <3

Here is the moonpic som, om jag får säga det själv, blev läskigt häftig:

Klicka för större bild

 

Ser ni någon gubbe där inne?

 

Nu ska jag stääda lite till innan det är dags att titta på The Vampire Diaries. Moahaha!


Kommentarer
> NE

JAG ÄLSKAR MÅNEN!!

Datum: 2011-02-21 Klockan: 11:56:48
> Yuki

IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!

Datum: 2011-02-21 Klockan: 15:45:06
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Yuki

Thanks :D :P

Datum: 2011-02-21 Klockan: 15:45:51
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0