This is the end of my social life!



Det är mitt i natten och jag funderar fortfarande på hur det ska gå... i mitt liv. Och jag undrar, hmm, vad kommer jag att tänka på i slutet av det här året? Vad är det som verkligen WAHH? Rap-attack.

Jag vet att det är svårt att se bra ut i denna värld eftersom vi blir bombarderade med bilder av en typ av tjejer varje dag, när det egentligen finns så många olika sorter. Men vet ni vad? Jag har en idé om hur man kan undgå detta... Blunda! Seriöst. Om man var blind skulle man verkligen inte vara ytlig, liksom... I alla fall inte jag. Inte för att jag är särskilt ytlig to begin with.. Bara när det gäller mig själv. Fast i och för sig kan man ju tro att jag är ytlig när det gäller att skaffa kompisar eftersom mina egna är så snygga att jag knappt fattar att de vill vara med mig!


It's a perfeeect daaay and nothing's gonna bring me doown.. Okej, det här är vad som händer när jag inte har varit social med någon annan än de som bor i mitt hus på tre dagar. Sorry?

xoxo

Kommentarer
> Ne

we're a bunch of misfits who fits perfect together <3 haha

Datum: 2011-02-10 Klockan: 23:11:08
> Yuki

you're such a cute little wierdo ♥

Datum: 2011-02-13 Klockan: 02:35:28
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0