flitiga som myror

I lördags sågs som sagt jag och Näniphär för att fota skog (leta lila igelkottar). Men det var så outhärdligt kallt att vi efter blott en timme eller två sökte oss till närmaste Espresso House... som vanligt typ :P

Hur kommer det sig att vi alltid hamnar där? ;P


Nenne drack läskig kaffesmakande dryck (cappuccino om jag inte helt misstar mig) i sällskap av den smaskigaste av scones. Jag drack varm choklad med hasselnöts...sirap(?). Hur som helst smakar det himmel. Som varm Marabou schweizernöt med grädde ♥

Här är Nenne precis i mitten av frågan: Vad får du för effekt när du gör så där? xD


Kommentarer
> Ne

I look like a round-faced ghost. Horr-or-ible! eheehe... ^w^

Datum: 2011-02-21 Klockan: 23:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0