105 dagar kvar!


Helt ärligt så trodde jag inte att jag skulle längta så mycket efter studenten som jag faktiskt gör. Men det var nog mest för att jag inte hade en aning om vad jag skulle göra efter skolan, och jag ville veta det innan jag slutade. För jag ville inte bara stå där utan en aning om någonting. Inga planer, inga drömmar, inga mål.

Men faktum är att jag nu har insett att det inte gör någonting att jag inte vet vad jag vill göra resten av mitt liv precis efter att jag tagit studenten. Man har tid på sig att komma på det ändå. Blir det sedan fel, ja då får man tänka om men det är inte the end of the world.

Just nu längtar jag bara efter att få lägga projektarbetet och resterande kurser bakom mig. Att springa runt i min studentmössa och bara vara gladast i världen. Slut på skolan. Och sen ligger en härlig sommar framför mig utan några tvång eller måsten. Utan en skolstart som gör att varje ny dag blir lite mindre rolig eftersom den betyder att sommarlovets slut närmar sig.

Jag vill ta studenten nu!

Kommentarer
> Mumin

See, told you it would work out^^

Datum: 2011-02-22 Klockan: 16:54:39
> Freeny

Ja, om man väljer fel så är det bara att ändra sig :) Det har du ju gjort en gång innan (gymnasielinje). Det kommer gå bra! Nice bild med :)

Datum: 2011-02-22 Klockan: 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0