Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.

Härmar er andra lite med några^^

▪ "Ugh jag orkar inte resa på mig...!"
▪ Vad jag ska äta till middag när mamma inte är hemma, haha
▪ På hur mycket jag älskar mina katter och hur fina de är
▪ "Imorgon SKA jag ____" (skjuter på saker alldeles för ofta)
▪ Mina tankar vandrar gärna och mycket. Känner mig lite som JD ibland.
▪ "OMG ____ kommer bli såååååå kul/bäst/spännande/etc :D!" (konsert, tvserie, whatever basically)
▪ "Men blah blah blah, ufghjyukiguytrewegrthyjtu"
Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande. 
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande. 
Dag 9: 2 favoritlåtar. 
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0