Blubb

Nu minsann var det längesen ett inlägg från mig trillade in här. Jag skyller skamlöst på min bonings värdelösa internet och håller tyst om faktumet att jag redan varit hemma ett par veckor med utmärkt internet (och inte har jag skrivit ändå).

Jaha.. vad är nytt i mitt liv sen sist? Jag går fortfarande i skola. Skolan är fortfarande gul. Mitt hår är kortare än det någonsin varit och det tycker jag är väldigt trevligt..

Nä. Det är svårt att komma på saker bara på direkten. Jag saknar mina fellow Screamsigns a lot! Och jag hoppas att jag får träffa dem snart ^^*

Idag har jag firat min sista av tre jular. Så kan det gå när föräldrarna är skilda. Idag var vi hos mormor och jag fick stickade raggsockar á la mormor. Mina fötter lär aldig igen frysa.

Varför finns det ingen snö btw?

Snart är det nyår och då ska jag åka över till Kalmar och fira där med en Frida som inte är Frida Fika. Vad har ni andra för nyårsplaner måntro?

Och hur var allas jul? ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0