Bleh.

.... Uuuuuuh. Jag känner mig så sjukt osocial atm. Ska jobba imorgon och har ångestat hela dagen. Vill inte sitta där och fejksmajla och vara trevlig. Vill ligga hemma och titta på the walking dead, äta risgrynsgröt med kanel, bagravd under en filt och med tända ljus på bordet. Precis som jag gjort idag.
Får väl trösta mig med att jag bara ska jobba imorgon, och sen kan jag vara osocial en vecka till.
Eller nä, har körlektion tidigt som fan på fredag, men efter det! Då kan jag kura ihop mig i min soffa.

Kommentarer
> H

Ugh I know the feeling. Hade samma ångest inför mitt jobbcoach möte igår och på fredag ska jag på möte på arbetsförmedlingen kl 10:30 haha. dör. Satt och typ spydde ur mig en massa om hur fruktansvärt braaaa allting är och log typ konstant i en och en halv timme hos coachen. Hatar den där masken men är något. Men men, försöker se det positivt, det händer ju något i alla fall.



Sedan blir jag nyfiken; körlektion :D kul! Jag saknar att köra. Kör du på någon skola i kungsbacka då? Vill ha jobb NU så att jag kan få lön och börja ta lektioner igen.



Hoppas du får det hyffsat kul på jobbet och att smajlen kommer naturligt istället och att tiden går fort x).

Datum: 2011-12-14 Klockan: 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0