bildbomb

Ne här! Jag tittade igenom gamla utkast som inte blivit publicerade. Och så hittade jag detta inlägget! VARFÖR HAR INTE DET PUBLICERATS?!
Det sjuka är att detta inlägget skapades den 7 November 2010. Alltså mer än ett år sedan. Ändå värt att publicera! Om inte för att man blir lite nostalgisk. Och det känns verkligen inte som om det var så länge sedan! Men MYCKET har förändrats!
Yuki bor långt borta. Elin bor inte långt borta längre. Elin hade en ring på fingret. Nu har hon en bulle i ugnen. Jag hade långt hår. Yuki med. Jag och Elin är inte längre tonåringar. Vuxenliv folks. Det är läskigt! Och jag gömmer mig i mitt rum, haha.

Skriver E?

I tisdags träffades E, Näni och Yuki i staden. De fikade och kollade lite i affärer. Yuki knäppte bilder rasande fart så här kommer en bildbomd!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
> Freeny

Det här fick mig att sakna er tre sjukt mycket <3

Datum: 2011-12-02 Klockan: 22:53:07
> Hannah

Längtar till jullovet tänkte jag typ skriva. Fast vi inte riktigt har jullov. Men ändå. :D Miss you guys!!

Datum: 2011-12-02 Klockan: 23:17:04
> Chibi

MEN!! GULLUNGAR!!! <3

Datum: 2011-12-05 Klockan: 17:10:51
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0