7 saker jag tänker på ofta.

Let's see. Vad tänker jag på ofta? Nu tänker jag inte lista några generella tankar, vilket kanske är tanken! Jag ska istället lista specifika tankar. Det ni!
  • "Vad gulligt! :3 " Angus/Dexter framkallar denna tanke 1000 gånger på en dag.
  • "ÅÅÅÅh, underbar serie!" (kan också vara en underbar karaktär. Tanken syftar ofta på scen ur en serie.)
  • "JAG VILL HA DEN!" (kan vara klädesplagg, bok, film, ett random objekt.)
  • "Jag får inte glömma att ________" (Insert valfri grej. Jag har typ alzheimers.)
  • "Jag har inte gjort något vettigt idag." (Tanken som kommer krypande på kvällen.)
  • "Tiden går för fort! Det var nyss Januari ju! D: " (En panikgivande tanke. Förekommer ofta.)
  • "Orkar inte ______" (vad det nu kan vara; dammsuga, kissa, plocka ur diskmaskinen etc.)
Jupp. Dessa tankar förekommer ofta.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv. 
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga. 
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande. 
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande. 
Dag 9: 2 favoritlåtar. 
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0