KISS

Skriver E? Jag såg en naken man som cyklade med hjälm, knäskydd och armbågsskydd en gång. Han var ca. 70 år, och svetten ran ner för ryggen på honom, detta gjorde att han glänste på ett väldigt sensuellt sätt. Efter denna upplevelsen har jag haft bestående mèn på hjärnan.
Men är egentligen nakenhet så farligt?
Kanske i och för sig är det så när man ser en gammalgubbe som har svansen i det fria och med en sadel som pressas in mellan hans svettiga svajande skinkor, vem vet när han var på toa senast, tänk om någon skulle få för sig att sno just den cyckeln, jävlar va det måste luktat!

NEEEEEEEEEEENNNEEENENNENNENNE ÄR HÄR O JAG E LYCKLIIIG :D
HON MED ELLER!? JA DE SÄGER HON IALLAFALL PUSSPUSSHEJJAG ÄLSKAR ER <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
> Freeny

hahahah elin, du är så jävla härlig XD vi ses på fredag rightzz?

Datum: 2011-04-27 Klockan: 18:54:54
> Chibi

HahAHaah, jag är glad att jag aldrig fått för mig att stjäla någon cykel i hela mitt liv. XD



Älskar dig med gumman~~<3<3<3

Datum: 2011-04-27 Klockan: 23:26:03
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0