En coool helg



Hannah sov över hos mig i helgen. Fredagen bestod av att gå på bio och att kolla på The Black Parade Is Dead (live dvd med My Chemical Romance. Vi är bäst på att kolla på live-dvder..). På lördagen stannade vi i sängen hela förmiddagen innan vi gick upp för att äta frukost. Sedan satt vi vid datorn i flera timmar (att kolla på kul bilder på nätet är mycket roligare när man gör det tillsammans :') HAHA var tvungen att göra den smileyn XD) och efter det tog vi oss ut på äventyr i Bohus...


En vacker sjö/damm jag brukar gå till.


Hannah blev så berörd av dess skönhet att hon bad en tyst bön.


Sedan log hon awkwardly när hon insåg att jag sett henne (hon behöll dock sina händer krampaktigt slutna om varandra)


Efter ett tag fick vi ett utbrott och började slåss med pinnar. Det slutade inte så bra, eftersom Hannah slog till mig hårt på benet. Det gjorde mig inte glad. Jag sprang efter henne tills jag fick min hämnd (ja, vi fyller båda 19 i år.)


Efter det äventyret gick vi och hälsade på några kameraskygga hästar. (Jennylunds ridskola. Jag red där mellan åldrarna 12 och 14.)


Mästerfotografen, hollaaa!!


Jag tog på en bild med Hannah och en häst, och vi insåg att det var det närmaste en bild med Frank hon någonsin kommit (eh.. fråga inte).

-

Helgen var alltså bra, fram till att Hannah kom hem och insåg att hennes looooove hade förlovat sig med någon. Woho, så kan det gå! Men nu har hon återhämtat sig och är galen som alltid. Byez :)

xoxo

Kommentarer
> h

Bild 1. derp.



sista bilden: awkward feet :(



haha vi är 12 år mentalt, och det är ÄNDÅ dubbelt så gammalt som Frank.... :D

Datum: 2011-04-20 Klockan: 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0