Rubrik

Klockan är precis efter tolv, vilket betyder att jag bröt mitt löfte om att blogga "imorgon" :O Moha!

Oh well. Jag har bekantat mig med fars enorma TV-utbud hela dagen, och har inte ens suttit vid en dator förrän nu. Jag har saknat fars TV. Han har en stor TV, med Disney Channel. Så jag tog mig en slappdag.

Igår var jag på en kompis 18-årskalas, och det var henne jag köpte "saker" i stan åt. Jag bestämde mig för att ge henne en riktigt vuxen present nu när hon är 18 och allt. Så jag köpte en elegant karamellskål full med färgglada karameller och några chokladbitar ^^*

Imorgon ska jag upp tidigt och baka olika välsmakande chokladkreationer åt min ack så kräsna brors "vuxenkalas". Mjölfria ska de helst vara också... För en glutenallergiker kommer vara där. Så får surfa runt efter några recept. I have a few ideas.... som jag hoppas är någorlunda mjölfria så jag kan byta ut mjölet till majsmjöl. Några förslag?

Jag måste bli bättre på att komma ihåg att ta med mig min kamera... suck.

Ge mig ett sånt här mobilsmycke någon! Söt! ^^* Om det är i form av ett halsband eller typ, gosedjur är det också ok xD Jag hittade bilden på min klump till dator som tidigare tillhört syster. Min syster gillar fåglar.

 

Oh well. Måste sova nu. Nightie night! ^^*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0