Yukis day

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden känner jag...

Har just gett upp om att få något pluggande gjort vid datorn så jag ska strax förflytta mig in till mitt rum och läsa igenom kapitel i psykologiboken som vi har prov på på onsdag. Jag ska få jävligt bra resultat! För jag har ingen ursäkt att inte få det denna gången. Psykologi är ju skoj.

Idag vaknade jag väldigt sent. Kanske för att jag håller på att bli sjuk och har en tendens att få snea sovvanor då, eller för att jag bara inte somnade igår. Hursomhelst drog jag mig iväg till skola för att lämna ljudutrustning och lägga in filer från intervjun i fredags. Sedan fick jag reda på att Nenne och Hana inte va där, och att den tre timmar långa håltimmen i väntan på EN engelskalektion skulle va tvungen att bli dödad på egen hand. Jag kände mig inte på humör säger jag bara.

Så jag satte mig på bussen hemåt och grät en skvätt i saknad av ljus choklad. Mörk choklad e bara inte samma sak! Väl hemma hade min sorg övergått i frustration. Jag valde att gå och simma för att göra mig av med den. Över 1000 meter simmade jag ^^* Sen blev det för tråkigt, och jag åkte hem.

Jag insåg att den blöta tuss på mitt huvud som tidigare hade varit en snygg halvlockig frisyr (som den bara bestämmer sig för att vara lite då och då... mycket sällan), inte skulle bli sig lik efter att den torkat. Så lösningen blev att ställa sig och locka håret i en timme. Det har redan försvunnit nu, men det var snyggt i ungefär 10 minuter. Blää på mitt hår.

Guten nacht folks!

Kommentarer
> Freeny

jag gillar ditt hår :)!



och du gjorde mig sugen på choklad nu... D:

Datum: 2010-09-14 Klockan: 17:09:23
URL: http://freeny.blogg.se/
> Yuki

aww! thank you :)

DUDE! Riktig ljus choklad... :C ♥

Datum: 2010-09-14 Klockan: 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0