Textkommunitationsinlägg #1



Sitter på textkommunikationen med Sofi bredvid mig. Jag har bara klickat upp bloggen för att jag är klar med mina uppgifter, jag lovar! :) Hannah är tyvärr spårlöst försvunnen idag. Vet någon var hon är?

Annars har jag haft Kultur & Idéhistoria idag, och ett monsterhål på tre timmar. Jag och Karro spenderade den på biblioteket pluggande till historie-provet på onsdag. Idag ska jag inte göra något annat än att plugga matte och historia... men vad annars har man att göra?

Förresten har jag märkt att jag blir skrattig av att plugga. När man suttit och läst och skrivit ett par timmar i streck kan vad som helst få mig att skratta (bl.a. folk som nyser). Och nu måste jag hålla mig för skratt för att jag kom att tänka på det... D: Haha.

Men nu ska jag återgå till lektionen och fundera ut vad jag ska skriva för artikel härnäst. Efter den här lektionen har jag trafik i två timmar... Le sigh. Hoppas lektionen är kortare eftersom det är den första trafiklektionen... *prays to ze god*

Kommentarer
> ☆ m a l i n .

Oj godislöfte, starkt jobbat! Det hade jag inte klarat :)

Datum: 2010-09-13 Klockan: 17:04:26
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0