swimmers with hats

Jag var just och simmade. Och jag tror aldrig jag varit så frustrerad som jag var idag endast på att folk liksom bara var för nära mig. När jag simmar vill jag simma fort och långt, få ta pauser när jag vill och viktigast av allt, få sträcka ut armarna så att det faktiskt går framåt.

Jag kommer att för alltid hata simbassänger med en liten bit avsedd för motionssimmare, och sen ingen annan plats att vara på. Hela den stora bassängen var invdaderad av... sånna där som simmar speciella simsorter på ett speciellt vis extra fort med mössa på sig.

Antagligen är jag bara väldigt bortskämd efter att simma alldeles själv långt ute i sjöar, men jag tänker i alla fall välja tid med mer omsorg nästa gång för att undvika möss-simmarna.

Kommentarer
> Angeko

Du får simma med en sån där gummiboll runt dig, du vet, en sån på Funcity! XD

Datum: 2010-09-07 Klockan: 23:26:15
URL: http://inoticed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0