study like Yuki

Jag ska nu ge er en steg-för-steg-guide för hur man pluggar som Yuki, eftersom jag vet att alla djupt inne vill vara som jag! :D


  • Ställ höga krav, så höga som går. Är det ett ämne du gillar, ställ halvt seriösa men skyhöga krav.
  • Tänk på hur duktig du kommer att vara när du pluggar och hur bra allt kommer bli när du uppfyllt kravet du ställde.
  • Börja - give it a shot with 70% of your energy!
  • Ge upp - inse fakta, det var alldeles för jobbigt för din smak, du kan ju göra ett nytt försök senare.
  • Skjut upp - vänta så länge du bara kan med att börja plugga igen.
  • stressläs - skumma igenom det du ska lära dig. I sista stund. Gärna på bussen på väg till provet.

Följ dessa enkla steg till punkt och pricka och du är garanterad ett betyg snarlikt mitt eget och en lika stressad själ som min.






Results may vary.

Kommentarer
> Ne

punkt 5 & 6; done! ;)

Datum: 2010-09-16 Klockan: 20:51:36
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0