seriösa problem.



Okej, så jag köpte en ny "skinn"jacka idag.

Najs och så, men inte helt 100% bra. Saknar en krage, så nä. Tillbaka med den.


Har istället hittat en jacka på Cubus.


Kostar samma som den andra så blir kanske denna istället.


Blir tokig på att det finns så många jackor, men ändå är det svårt att hitta den perfekta! Eller ja, det har jag ju iof gjort... problemet med den jackan är priset. 1798 kr känns lite väl mycket att betala för en jacka.... :/

Men den är satans snygg!


Och ja, jag känner igen ett I-lands-problem när jag ser ett.

Kommentarer
> Angeko

Hello! Yuki-chans syster här:P



Den första jackan du köpte, vart köpte du den? :3

Datum: 2010-09-07 Klockan: 23:24:25
URL: http://inoticed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0