Freenys dag and so on




Igår var jag och fikade med Nenne och Yuki :) Det var askul och gotttt.

Idag har jag varit i skolan. Vi hade Annika som lärare på engelskan, så det var lite kul att se hur hon var som engelskalärare. Jag har ju bara haft henne i svenska innan. Mitt betyg är att hon var bra och att jag älskar hennes uttal :). Annika is pretty swell.

Annars hände nog inget speciellt i skolan... Men efter skolan så sa en spårvagnschaufför något kul (som ni kan se nedan). Jag hade druckit en cola på engelskan innan jag åkte hem med, så det blev extra roligt. Jag som suger på att hålla mig för skratt även när jag inte är flummig :( haha.

Ikväll ska jag åka till Mölndal för Kulturnatt.. Jag ska nog inte klä mig i sjuttiotals-stuk, haha. Men det blir trevligt att träffa Yuki och Nenne ikväll :)

Och krya på dig Hannashia!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0