Fredagar



Fredagen är den dag som det känns som värst att gå till skolan. Mina torsdagar är så sköna eftersom jag bara har två lektioner, och dessutom har sovmorgon till tio, att torsdagarna känns som fredagar. Så idag kommer att suga :) Heheh. Nä, men jag är bara så trött på alla tråkiga projektarbeten vi gör i två ämnen. Det är svårt att hitta information och det är tråkigt :( /SUR!!! Skoja, men ja.

Idag ska jag i alla fall vara snäll mot Karro och bjuda henne på lunch idag :) Skolans frallor, yay! Det är alltid hon som betalar. So I'mma be a niiice cuzzin and pay fo' da shit.

Det här inlägget had no point whatsoever. Just like my life :''///


Kommentarer
> Yuki

haha xD Knäppis ^^*

Datum: 2010-09-17 Klockan: 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0