Cupcakedag!

Denna onsdag (den 15, alltså) har jag bestämt att det blir cupcakes hos mig.
Jag slutar 14.55, så antingen sitter jag vid receptionen - Ni vet, där den fula soffan och de små borden finns - och väntar på er, eller om ni känner att ni har lokalsinne nog att åka hem till mig själva, så kan jag kila hem och duka fram åt er. :3

Vi skall ju vara i mitt rum, där vi har tillgång till musik och film, istället för vardagsrummet med sitt ömtåliga bord och hemska matta man kan spilla på.

Det kommer bjudas på cupcakes, chokladfudgemuffins och krabbkakor.
Krabbkakorna är helt vegetariska då de egentligen är vaniljsmak, men jag har en ny krabbform jag måste testa!

Går det bra för alla? Och, när slutar alla på onsdag?

Kommentarer
> Yuki

på onsdag slutar jag 13.30 ^^*

I'll be there! :D

Datum: 2010-09-13 Klockan: 00:47:18
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Ne

Jag är 99 % säker på att jag slutar samtidigt som Yuki ^^

Datum: 2010-09-13 Klockan: 14:58:46
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0